Tech Info


Προηγούμενες

Κατάλληλα φτιαγμένο για να ενισχυθεί η πρόσφυση και το άρπαγμα των ποδιών του οδηγού όταν περνάει με ταχύτητα από το log jump. Κατά αυτό τον τρόπο μπορεί να σηκώσει ακόμη πιο ψιλά το σκάφος και να κρατηθεί σε αυτό. Ωστόσο, η εικονιζόμενη κατασκευή έχει και τα αρνητικά της αποτελέσματα να πέσεις κατά την προσθαλάσσωση μιας και υπάρχει περίπτωση να μην μπορείς να ξεκουμπώσεις κάποιο πόδι άμεσα και να απελευθερωθείς από το σκάφος. Το σκάφος είναι του Αμερικάνου Broc Austin.

Κάθε χρόνο γίνονται όλο και πιο πολύπλοκες οι ECU των pwc για πολλούς και διαφόρους λόγους. Πρόσφατα ανακαλύψαμε ότι αν κάποιος χρησιμοποιεί παλαιότερη ECU για παράδειγμα σε ένα Kawasaki και φορτώσει επιτυχώς ένα νέο πρόγραμμα που αρχικά έχει σχεδιαστεί για ένα μοντέλο του 2018 είναι πολύ πιθανό να μην μπορεί να έρθει σε λειτουργία ο κινητήρας του. Ακόμη κι αν χρησιμοποιήσει «μάτι» από αντίστοιχο σύγχρονο μοντέλο πάλι είναι πιθανό να μην λειτουργήσει το μοτέρ μιας και υπάρχουν σοφιστικέ κωδικοί που αποτρέπουν τη λειτουργία του.

Μεταποιήσεις κάθε είδους και σε κάθε μορφή κάνουν οι αναβάτες/βελτιωτές προκειμένου να βρουν περισσότερη πρόσφυση και καλύτερο κράτημα ενισχύοντας παράλληλα την καλή αίσθηση σε μια aftermarket γάστρα. Ιδού τα μεταποιημένα sponsons της Prowatercraft Racing όπως χρησιμοποιεί και έχει τοποθετήσει σε νευραλγικό σημείο ο James Wilson για να βελτιώσει το στρίψιμο και το κράτημα της γάστρας Trinity στο τρικύλινδρο SX-R του.

Οι κανονισμοί στην Ιαπωνία κάνουν υποχρεωτική τη χρήση του waterbox του κατασκευαστή σε όλες τις κατηγορίες των αγώνων. Είτε πρόκειται για την Pro Runabout Open, είτε για την Pro Ski Open ή ακόμη και του Freestyle το σκάφος πρέπει να διατηρεί τον σιγαστήρα (waterbox) του κατασκευαστή. Αυτό λοιπόν κάνει πολύ δύσκολη τη ζωή των βελτιωτών ακόμη και στις περιπτώσεις των σκαφών του Freestyle όπως διαπιστώνει κανείς στην φωτογραφία.

Να και κάποιος που προσπαθεί να στήσει κάτι το εντελώς διαφορετικό χρησιμοποιώντας όλο και περισσότερο τα περιφερειακά του κατασκευαστή. Τοποθέτησε λοιπόν σε ένα μοτέρ SuperJet μία εξάτμιση από Blaster και όπως αναφέρει οι διαφορές είναι μεγάλες. Ωστόσο, ο δοκιμαστής Peter Mclougklin χρησιμοποιεί τη δική του γάστρα που φέρει την έξοδο της εξάτμισης από την αριστερή πλευρά πράγμα που διευκολύνει στο σύνολο το όλο set up.

Ακόμη και οι aftermarket ενισχυμένοι άξονες των Supercharger των Yamaha σπάνε. Δεν αναφέρουμε ποιας εταιρείας είναι ο εικονιζόμενος άξονας ωστόσο, μία ομάδα είχε τέσσερις κομμένους στο ίδιο ακριβώς σημείο. Παραμένει ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να επανασχεδιάσει και βελτιώσει η Yamaha.

Και ο λόγος γίνεται για τα impeller που χρησιμοποιούνται στην κατηγορία Pro Stock. Ένα σωστά τροποποιημένο impeller όπως της φωτογραφίας σε συνδυασμό με ένα Intake Grate της R&D εξαφανίζουν τα φαινόμενα της σπηλαίωσης/πατινάρισμα (κοινώς cavitation) που δημιουργούνται όταν αλλάξει κανείς το πρόγραμμα στην ECU. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι δύο μεγάλες ομάδες αγόρασαν ένα σωρό από τα νέα Intake Grate της R&D λίγες ημέρες πριν τους Τελικούς του Παγκοσμίου.

Προηγούμενες