Από το 2006 έχει αφήσει η Yamaha να αιωρούνται οι πληροφορίες για ότι σκοπεύει να παρουσιάσει ένα τετράχρονο όρθιο. Ωστόσο, αυτό που την προβλημάτιζε πάντα ήταν το πώς θα αποφύγει τα προβλήματα των εγγυήσεων μιας και σε ένα όρθιο πάντα είναι ο υψηλός ο κίνδυνος να γεμίσει το μηχανοστάσιο με νερό ιδίως από τους νέους αναβάτες. Από το 2012 και μετά η εταιρεία αύξησε την τιμή του SuperJet μιας και είχε φύγει από την αγορά το Kawasaki 800 SX-R και κάλυψε τις ανάγκες ενός πολύ συγκεκριμένου κοινό παρόλο ότι σε πολλές χώρες της Ευρώπης δεν ήταν νόμιμη η χρήση του. Η παρουσίασή του βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία μιας και λίγο πριν τα μέσα Αυγούστου πρόκειται να παρουσιαστεί στο εξωτερικό. Το Ιαπωνικό επιτελείο της Yamaha είχε δείξει στο παρελθόν μεγάλο ενδιαφέρον στην κατασκευή του τουρμπάτου όρθιου της Kommander και μάλιστα το είχε δοκιμάσει πριν από τρία χρόνια. Το μόνο σίγουρο προς το παρών είναι ότι το νέο SuperJet θα είναι εφοδιασμένο με τον κινητήρα TR-1 θα έχει πιο συμπαγείς διαστάσεις από το Kawasaki και όσον αφορά τους αγώνες θα συμμετάσχει σε ξεχωριστές κατηγορίες από το Kawasaki.
