Η διπλή παγκόσμια πρωταθλήτρια αποτελεί μία σπουδαία αθλήτρια η οποία δεν υποστηρίζεται από κάποια ομάδα, ενώ μηχανικός της είναι ο ίδιος της ο σύζυγος, Parker Lund. Το σκάφος της είχε αισθητές αλλαγές από το περσινό με βασικό ατού, τη νέο μεταλλικό τιμόνι που άλλαξε ριζικά τη θέση οδήγησης. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης ήταν αρκετά σφιχτό όπως επίσης η λειτουργία του trim. Η ισχύς στο SX-R της Lund έκανε την εμφάνισή της δυναμικά από το χαμηλό φάσμα των στροφών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σου έκοβε τα χέρια. Κατά αυτό τον τρόπο μπορούσες να διορθώσεις την πορεία σου χωρίς να κινδυνεύεις να χάσεις πρόσφυση ενώ βρισκόσουν υπό κλίση. Το καλό σετάρισμα της γάστρας (intake grate της Skat-Trak και το βελτιωμένο ride plate JSU) ενίσχυαν το κράτημα του σκάφος στην είσοδο, κατά την μέγιστη κλίση και την έξοδο της στροφής. Η τελική του ταχύτητα άγγιζε τα 60-60.5μίλια/ώρα χάρη στις προσεγμένες ρυθμίσεις του έμπειρου Parker. Σημειωτέον ότι το σκάφος της δεν αναπηδούσε καθόλου στοιχείο στο οποίο μετρούσε το πρόσθετο βάρος που είχε τοποθετηθεί στο εσωτερικό του μηχανοστασίου.











