Το νέο muscle craft της Καναδικής εταιρείας αποτελεί ακριβές ομοίωμα του μεγάλου αδερφού. Βασικά είναι εξοπλισμένο με τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο κινητήρα, ο οποίος διαθέτει όμοιες διαστάσεις και χωρητικότητα, το ίδιο σύστημα τροφοδοσίας και το ίδιο σύστημα ηλεκτρικών. Η σχέση συμπίεσης είναι αυξημένη στα 10.6:1 λόγο της απουσίας του συστήματος υπερτροφοδότησης Supercharger). Όμοιο παραμένει επίσης το σύστημα πρόωσης ωστόσο, δεν διαθέτει ηλεκτρικό trim (VTS). Στο στάνταρτ εξοπλισμό διαθέτει το σύστημα DESS και OPAS καθώς επίσης το Learning Key mode για τους αρχάριους αναβάτες. Η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων παρέχει 18 ενδείξεις σε σύγκριση με του μεγάλου RXP που διαθέτει 19. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το πτυσσόμενο σκαλοπάτι για την επιβίβαση των αναβατών. Προς το παρόν η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει την τιμή του νέου μοντέλου.











