Πρόκειται για το μοναδικό Yamaha που υπήρχε ανάμεσα στο στόλο των SX-R στην κατηγορία των γυναικών. Το συγκεκριμένο Yamaha ήταν εφοδιασμένο με ότι καλύτερο μπορούσε να προσφέρει η πείρα του αρχιμηχανικού της Rius Racing, Christophe Girello. Ο κινητήρας απέδιδε την ισχύ με νευρικό τρόπο σχεδόν από το ρελαντί. Αντίστοιχα η γάστρα είχε τέτοιο στήσιμο που έκανε το σκάφος να αναπηδάει σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ωστόσο αυτό είναι το set up που προτιμάει η Laho. Το special ride plate της R&D το διαμόρφωνε την πλεύση και το έκανε πιο σταθερό στις υψηλές ταχύτητες. Σταθερό και εύκολο στην είσοδό του στην στροφή ήταν το SJ της Laho χάρτη στα πρόσθετα εμπρός sponsons της Rius Racing. Η κλιμάκωση της ισχύος ήταν σχετικά κοντή παρόλα αυτά ο Girello μου είπε ότι ανάλογα με τις συνθήκες το SJ της Laho άγγιζε τα 59μίλια/ώρα. Το θετικό στην περίπτωση ήταν ότι αποτέλεσε μία εξαίρεση στην κατηγορία των γυναικών και άξια η Laho κέρδισε πάνω σαυτό την δεύτερη θέση στην τελική βαθμολογία.











