Φέτος είναι η πρώτη χρονιά που η Yamaha πραγματοποίησε μία ουσιαστική αλλαγή στο SuperJet από την πρώτη του εμφάνιση που έγινε στα μέσα της δεκαετίας του 90. Πιο συγκεκριμένα η γάστρα του εφοδιάστηκε με εμπρόσθια sponsons (είναι ενσωματωμένα σαυτή), τα οποία αύξησαν τον πλάτος της, με στόχο την βελτίωση της πλεύσης στην ευθεία και τις στροφές. Επιπλέον, εφοδιάστηκε με νέο ελατήριο για την προφόρτιση του τιμονιού ενώ η μετάδοση εξοπλίστηκε με νέο ανοξείδωτο impeller τριών πτερυγίων. Ο δίχρονος κινητήρας παρέμεινε αυτούσιος χωρίς ουσιώδεις αλλαγές. Το νέο SuperJet διαθέτει καινούργια γραφικά, ωστόσο άγνωστο παραμένει το γεγονός, όσον αφορά την διαθεσιμότητά του στην Ευρώπη.











