>Ο νέος κινητήρας της Yamaha

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Yamaha καταναλώνει 71,3λίτρα καυσίμου/ώρα σε συνθήκες εργαστηριακής μέτρησης δουλεύοντας τέρμα γκάζι. Η τουρμπίνα φθάνει την μέγιστη πίεση των 1,45bar κι είναι πλήρως υπερτροφοδοτούμενος στις 5.500σ.α.λ. κι η φτερωτή αγγίζει τις 70.000σ.α.λ. Το intercooler μειώνει την θερμοκρασία του αέρα στη είσοδο κατά 60ο Κελσίου. Με διαστάσεις 780x480x555mm o κινητήρας του SHO είναι πιο συμπαγείς σε διαστάσεις από το μοτέρ της Kawasaki (730x545x495) και της Sea Doo (815x520x510). Το βάρος του αγγίζει τα 121kg ενώ του Kawasaki είναι βαρύτερο κατά 20kg. Ολοκληρώνοντας, το νέο κινητήρας της Yamaha είναι βαρύτερος κατά 16 από τον προηγούμενο τον MR1, αυτόν που χρησιμοποιεί η απλή σειρά FX.

error: Content is protected !!