Blog

>Μοτέρ Ultra 250 σε γάστρα 15F

Είναι αρκετοί οι ενδιαφερόμενοι που αναρωτήθηκαν για το αν είναι δυνατό να τοποθετηθεί ο κινητήρας του νέου Ultra 250X στην ταπεινή γάστρα του 15F. Η απάντηση ήρθε άμεσα από το εργοστασιακό επιτελείο της KMC. Συνεπώς, ο νέος κινητήρας έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από τον προηγούμενο και λόγο της διαφορετικής διάταξης της εξάτμισης είναι αδύνατο να τοποθετηθεί στη στενή γάστρα του 15F. Φυσικά, ακόμη κι αν ήταν δυνατό να τοποθετηθεί η μικρότερη τουρμπίνα δεν θα κατάφερνε να φέρει εις πέρας την απόδοση των 250 ίππων, γεγονός που θα έφερνε τα πάνω κάτω στον τομέα της μετάδοσης. Βγείτε από τον προβληματισμό και κάντε τη σωστή κίνηση από την αρχή αποκτώντας το νέο Ultra 250X. Θα σας έρθει φθηνότερα...
...

>Craftman’s Movement SX-R plate

One of the most prestigious Japanese aftermarket companies made its entrance to the American personal water craft market during the World Finals. The new plate is made of composite materials and it is 60mm longer than the OEM ride plate. It utilizes one rectangular whole right under the steering nozzle in order to enhance straight line stability and handling at cornering. The pictured ride plate was fit to the race craft of Japanese rider Takenoshita. It is distributed to the USA through Ardath Inc (310-768-3373)
...

>Το plate της Craftman’s Movement

Πρόκειται για μία ιαπωνική εταιρεία που έκανε δυναμικά την είσοδό της στην αμερικάνικη αγορά κατά την διάρκεια των Τελικών του Παγκοσμίου. Είναι κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά και είναι πιο μακρύ από του κατασκευαστή κατά 60mm. Από την άλλη πλευρά διαθέτει μόνο μία οπή κι όχι περισσότερες όπως είχαν άλλα plate των SX-R αλλά η ιδιόμορφη σχεδίαση των καναλιών του υπόσχεται να ενισχύσει την απόλυτη συμπεριφορά του σκάφους στις στροφές. Το εικονιζόμενο plate ήταν τοποθετημένο στο αγωνιστικό σκάφος του ιάπωνα Takenoshita. Είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ από την εταιρεία Ardath Inc (310-768-3373)
...

>King’s Cup:Νικητής ο MacClugage

Ο μοναδικός αμερικάνος αναβάτης που συμμετείχε φέτος στο διάσιμο αγώνα King’s Cup ήταν ο Chris MacClugage, ο οποίος παραβρέθηκε στην μακρινή Ταϊλάνδη, με τον πρόεδρο της IJSBA, Scott Fraizer. Το σκάφος που χρησιμοποίησε ο MacClugage ήταν παρόμοιο με αυτό που είχε στους Τελικούς του Παγκοσμίου (World Finals), με τη διαφορά ότι στο συγκεκριμένο είχε γίνει επιπλέον κάποια κατεργασία στην κεφαλή του κινητήρα. Ο MacClugage κέρδισε τα τρία από τα τέσσερα σκέλη του αγώνα και στέφθηκε πρωταθλητής της εκδήλωσης στην κατηγορία Runabout Open για δεύτερη συνεχή χρονιά.
...

>Janelle’s ride plate

Two times world champion Janelle (Barr) Lund relies on the products of JSU Racing. This year (at the World Finals) her husband and race craft builder Parker experimented a lot with the handling function of her craft by modifying the holes on her ride plate. Last year’s craft was using the same ride plate but it had a hole with a V-shape and an added elliptical contour. This year Janelle used an identical plate which had a rectangular hole at each side. According to Parker and to Janelle these holes enhanced grip at cornering. Additionally, straight line stability got even better. When I rode the craft it seemed to hook a lot better in top speed and its reactions were more predictable at cornering. Though, I believe that Parker has more clever ideas up his sleeve for this season.
...

>Το plate της Janelle

Οι δύο φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια Janelle (Barr) Lund εμπιστεύεται τα προϊόντα της JSU Racing. Φέτος, ο σύζυγος και μηχανικός της Parker σχεδίασε κι έκοψε δύο νέες τρύπες στο plate της Janelle. Πιο συγκεκριμένα πέρυσι το plate της είχε μία τρύπα σχήματος V όπου οι δύο άκρες του V ενώνονταν με ένα ελλειπτικό σχήμα. Φέτος, είχε καταργηθεί η συγκεκριμένη τρύπα και ο Parker έφτιαξε δύο σχεδόν τετράγωνες οπές, μία στην κάθε άκρη του plate, εκεί που σχηματίζεται το καμπύλο τμήμα του. Αυτές οι οπές ενισχύουν την σταθερότητα του σκάφους στην ευθεία και παρέχουν καλύτερο κράτημα στις στροφές. Οι παραπάνω θεωρίες επιβεβαιώθηκαν κατά την διάρκεια της δοκιμής που διεξήχθη στο συγκεκριμένο σκάφος. Όσο για φέτος, ο Parker έχει κάποιες νέες ιδέες.
...

>IJSBA rules 2007

Πρόσφατα η παγκόσμια ομοσπονδία και αρχή του σπορ, η IJSBA ανακοίνωσε τους νέους κανονισμούς της, βάση των οποίων θα διεξαχθούν οι διεθνείς και εθνικές αγωνιστικές εκδηλώσεις των αγώνων personal water craft. Η σημαντικότερη αλλαγή στην κατηγορία Open αποτελεί η επαναφορά των carbon ή lightweight γαστρών, γεγονός που θα ανεβάσει τόσο τις επιδόσεις των σκαφών όσο και το κόστος των ομάδων. Επιπλέον, στην κατηγορία Open Ski επιτρέπεται η αύξηση του κυβισμού στα 850cc, στοιχείο που θα επιτρέψει την αύξηση της ισχύος για να μπορέσουν να συναγωνιστούν τα ισχυρά τετράχρονα. Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στο web site της IJSBA.
...

error: Content is protected !!